Καλωσορίσατε
Το Ψηφιακό Αποθετήριο του ΕΚΔΔΑ είναι θεσμικά επιφορτισμένο με την συγκέντρωση, διαχείριση, και διάχυση της διοικητικής γνώσης, που παράγεται από τη λειτουργία της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης καθώς και από το ερευνητικό έργο που αναπτύσσεται από τους φορείς της Κεντρικής και Αποκεντρωμένης Διοίκησης καθώς και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
- Το αποθετήριό μας φιλοδοξεί να είναι σημείο αναφοράς και τεκμηρίωσης για τη δράση των δημοσίων φορέων και για κάθε πτυχή της δημόσιας πολιτικής στη χώρα μας...
- Εμπλουτίζεται διαρκώς με μελέτες, έρευνες, στοιχεία, δεδομένα και εκθέσεις που παράγονται από φορείς του Δημοσίου ή για λογαριασμό τους από άλλους φορείς
- Εμπλουτίζεται διαρκώς με στοιχεία που προέρχονται από εργαστήρια καινοτομίας, με το εκπαιδευτικό υλικό του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης, με τις εργασίες των σπουδαστών της ΕΣΔΔΑ.
- Συνδέεται με τη βιβλιοθήκη του ΕΚΔΔΑ
Ανοιχτό στους δημόσιους φορείς, στις επιχειρήσεις, στην ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα και σε κάθε μέλος της κοινωνίας που αναζητά τεκμηρίωση και πληροφόρηση για τη γνώση και την καινοτομία που παράγεται στα πλαίσια της ελληνικής δημόσιας διοίκησης.
Ανακαλύψτε τις δυνατότητες που προσφέρει το Ψηφιακό Αποθετήριο, επιλέγοντας το ρόλο του επισκέπτη, ή εγγραφείτε ως χρήστης ή καταθέτης.
Καλή περιήγηση!
https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/985
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.rights.license | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή (CC BY-NC-SA) | el |
dc.contributor.advisor | ΕΚΔΔΑ | el |
dc.contributor.author | Γκίκα, Ελευθερία | - |
dc.contributor.author | Κασσελούρη, Ελένη | - |
dc.contributor.author | Ματσούκας, Βασίλειος | - |
dc.contributor.author | Σπανού, Άννα | - |
dc.contributor.author | Φατούρου, Παναγιώτα | - |
dc.contributor.editor | Μαργαριτόπουλος, Μερκούριος | - |
dc.creator | ΕΚΔΔΑ. ΠΙΝΕΠΘ | el |
dc.date.accessioned | 2023-04-28T08:43:12Z | - |
dc.date.available | 2023-04-28T08:43:12Z | - |
dc.date.issued | 2019-07 | - |
dc.identifier.uri | https://digitalrepository.ekdd.gr/ | el |
dc.identifier.uri | https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/985 | - |
dc.description | Ο σχεδιασμός, η υλοποίηση, η αξιολόγηση και η αποτίμηση της εκπαίδευσης και επιμόρφωσης του πάσης φύσεως προσωπικού των φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα περιλαμβάνεται στον πυρήνα της αποστολής του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης. Η αξιολόγηση των επιμορφωτικών προγραμμάτων που υλοποιούνται σε ολόκληρη την Ελληνική Επικράτεια, από το Ινστιτούτο Επιμόρφωσης (ΙΝ.ΕΠ.) και την αποκεντρωμένη δομή του, το Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης (Π.ΙΝ.ΕΠ.Θ.), είναι αναπόσπαστο συστατικό ολοκλήρωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας. | el |
dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη διερευνά την αποτελεσματικότητα των επιμορφωτικών δράσεων του ΠΙΝΕΠΘ στον Τομέα «Πληροφορικής και Ψηφιακών Υπηρεσιών». Αποτιμά τους παράγοντες που επιδρούν στην αλλαγή της απόδοσης και της στάσης των εργαζόμενων, ως απόρροια της συμμετοχής τους σε συναφή επιμορφωτικά προγράμματα του εν λόγω Τομέα, καθώς και στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των Υπηρεσιών τους. Με εργαλείο τη διενέργεια ημιδομημένων συνεντεύξεων σε υπαλλήλους, άνδρες και γυναίκες, που συμμετείχαν σε ανάλογα προγράμματα, όπως, επίσης, και στους/στις προϊσταμένους/-ες τους, η μελέτη αξιολογεί ποιοτικά τα ευρήματα και διατυπώνει συμπεράσματα και προτάσεις που αποσκοπούν στη βελτίωση του περιεχομένου και των όρων υλοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Τομέα. | el |
dc.description.tableofcontents | Πίνακας Περιεχόμενων Πίνακας Περιεχόμενων .......................................................................................................................................................... ii Σημείωμα Διευθύντριας του ΙΝ.ΕΠ. ................................................................................................................................. iii Περίληψη .................................................................................................................................................................................... iv Abstract ....................................................................................................................................................................................... iv 1. Εισαγωγή ................................................................................................................................................................................ 1 2. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και το θεωρητικό της πλαίσιο ............................... 2 2.1 Η σημασία της αξιολόγησης στα προγράμματα επιμόρφωσης δημοσίων υπαλλήλων ................. 2 2.2 Μοντέλο Kirkpatrick και η αξιοποίησή του στη συγκεκριμένη έρευνα ................................................ 5 2.3 Η αξιολόγηση των επιμορφωτικών δράσεων του ΕΚΔΔΑ ......................................................................... 7 3. Έρευνα – Μεθοδολογία .................................................................................................................................................... 9 3.1 Σκοπός της Έρευνας ................................................................................................................................................... 9 3.2 Ερευνητικά ερωτήματα ............................................................................................................................................ 9 3.3 Μεθοδολογική προσέγγιση .................................................................................................................................. 10 3.4 Μέθοδος – Εργαλεία συλλογής δεδομένων – Οδηγοί συνέντευξης ..................................................... 11 3.5 Διαδικασία συλλογής και ανάλυσης δεδομένων ......................................................................................... 15 3.6 Προσδιορισμός ερευνητικού πεδίου – προφίλ ερωτώμενων ................................................................ 16 4. Αποτελέσματα έρευνας ................................................................................................................................................. 22 4.1 Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Ηλεκτρονική γραμματειακή υποστήριξη» .......................................... 22 4.2 Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Τεχνολογίες και διαχείριση δικτύων» .................................................. 36 5. Συμπεράσματα .................................................................................................................................................................. 48 6. Βιβλιογραφία ..................................................................................................................................................................... 54 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1: Επιστολή – πρόσκληση για συμμετοχή στην Έρευνα ......................................................... 57 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2: Οδηγός Συνέντευξης Υπαλλήλων ................................................................................................. 59 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 3: Οδηγός Συνέντευξης Προϊσταμένων ........................................................................................... | el |
dc.format.extent | 61 | el |
dc.language.iso | gr | el |
dc.subject | Δημόσια διοίκηση | el |
dc.subject.other | Νέες Τεχνολογίες | el |
dc.subject.other | Συνέντευξη | el |
dc.subject.other | Ανθρώπινο δυναμικό | el |
dc.title | Ποιοτική Αποτίμηση Επιμορφωτικών Δράσεων του ΠΙΝΕΠΘ στον Τομέα Πληροφορικής και Ψηφιακών Υπηρεσιών | el |
dc.type | Έρευνα | el |
dc.rights.holder | ΕΚΔΔΑ | el |
dc.subject.keywords | Επιμόρφωση | el |
dc.subject.keywords | Ψηφιακές Υπηρεσίες | el |
dc.subject.lifevent | Δικαιοσύνη, Πολιτεία και Δημόσια Διοίκηση | el |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Έρευνες |
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Αποτίμηση προγραμμάτων Πληροφορικής - τελικό παραδοτέο.pdf | 1.78 MB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα