Καλωσορίσατε
Το Ψηφιακό Αποθετήριο του ΕΚΔΔΑ είναι θεσμικά επιφορτισμένο με την συγκέντρωση, διαχείριση, και διάχυση της διοικητικής γνώσης, που παράγεται από τη λειτουργία της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης καθώς και από το ερευνητικό έργο που αναπτύσσεται από τους φορείς της Κεντρικής και Αποκεντρωμένης Διοίκησης καθώς και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
- Το αποθετήριό μας φιλοδοξεί να είναι σημείο αναφοράς και τεκμηρίωσης για τη δράση των δημοσίων φορέων και για κάθε πτυχή της δημόσιας πολιτικής στη χώρα μας...
- Εμπλουτίζεται διαρκώς με μελέτες, έρευνες, στοιχεία, δεδομένα και εκθέσεις που παράγονται από φορείς του Δημοσίου ή για λογαριασμό τους από άλλους φορείς
- Εμπλουτίζεται διαρκώς με στοιχεία που προέρχονται από εργαστήρια καινοτομίας, με το εκπαιδευτικό υλικό του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης, με τις εργασίες των σπουδαστών της ΕΣΔΔΑ.
- Συνδέεται με τη βιβλιοθήκη του ΕΚΔΔΑ
Ανοιχτό στους δημόσιους φορείς, στις επιχειρήσεις, στην ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα και σε κάθε μέλος της κοινωνίας που αναζητά τεκμηρίωση και πληροφόρηση για τη γνώση και την καινοτομία που παράγεται στα πλαίσια της ελληνικής δημόσιας διοίκησης.
Ανακαλύψτε τις δυνατότητες που προσφέρει το Ψηφιακό Αποθετήριο, επιλέγοντας το ρόλο του επισκέπτη, ή εγγραφείτε ως χρήστης ή καταθέτης.
Καλή περιήγηση!
https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/939
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.rights.license | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή (CC BY-NC-SA) | el |
dc.contributor.author | Ζάγκος, Χρήστος | - |
dc.creator | ΑΔΕΔΥ. Κοινωνικό Πολύκεντρο | el |
dc.date.accessioned | 2022-04-15T10:32:27Z | - |
dc.date.available | 2022-04-15T10:32:27Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/939 | - |
dc.description | Ανίχνευση, περιγραφή και «μέτρηση» των όρων και των συνθηκών εργασίας των διδασκόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, κατά την περίοδο της πανδημίας. | el |
dc.description.abstract | Η λειτουργία της εκπαίδευσης κατά την περίοδο της πανδημίας προφανώς και δεν άφησε αδιάφορη την επιστημονική κοινότητα. Όπως ήταν αναμενόμενο σε διεθνές επίπεδο άρχισαν να καταγράφονται οι πρώτες θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις σχετικά με το πώς τα εκπαιδευτικά συστήματα θα μπορούσαν να ανταποκριθούν στις έκτακτες συνθήκες που επέβαλλε η πανδημία. Ο βασικός σκοπός δεν είναι η διαμόρφωση ενός νέου ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού οικοσυστήματος, αλλά η παροχή ενός πλαισίου που σε σύντομο χρονικό διάστημα θα εξασφαλίζει άμεση και αξιόπιστη πρόσβαση σε όλα τα μέρη της εκπαιδευτικής κοινότητας. | el |
dc.format.extent | 62 | el |
dc.language.iso | gr | el |
dc.subject | Θεματική Ταξινόμηση::Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Ανώτατη | el |
dc.subject.other | Πανεπιστημιακοί καθηγητές | el |
dc.subject.other | Σπουδαστές - Ψυχολογικές απόψεις | el |
dc.title | Το έργο των εκπαιδευτικών της ελληνικής τριτοβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης (Covid -19) ID -19) | el |
dc.type | Έρευνα | el |
dc.rights.holder | (ΑΔΕΔΥ. Κοινωνικό Πολύκεντρο) | el |
dc.subject.keywords | Πανδημία | el |
dc.subject.keywords | Τηλεκπαίδευση | el |
dc.subject.lifevent | Εκπαίδευση και Έρευνα | el |
dc.description.notes | ΕΣΠΑ 2014-2020 | el |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Έρευνες |
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
16_PP_Zag_EKPAIDEUTIKO EPAGGELMA COVID.pdf | 942.72 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα