Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1059
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.rights.licenseΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή (CC BY-NC-SA)el
dc.contributor.advisorΕΚΔΔΑel
dc.contributor.authorΘωμόπουλος, Ευάγγελος-
dc.contributor.authorΚουτσοσίμου, Μελπομένη-
dc.contributor.authorΝταλάκου, Βασιλική-
dc.contributor.editorΔιονάτος, Χαράλαμπος-
dc.creatorΕΚΔΔΑ.ΙΝΕΠel
dc.date.accessioned2025-04-08T07:53:17Z-
dc.date.available2025-04-08T07:53:17Z-
dc.date.issued2025-03-
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/el
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1059-
dc.descriptionΣτόχος του προγράμματος «προσανατολισμός στον πολίτη», είναι ο εμπλουτισμός των γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων των προϊσταμένων, προκειμένου αυτοί/τές να επιδεικνύουν αυξημένο ενδιαφέρον για τον πολίτη, να κατανοούν τις ανάγκες του και να μεριμνούν για την ποιοτική εξυπηρέτησή του, τόσο από τους/τις ίδιους/ες όσο και από το προσωπικό στο οποίο αυτοί/τές προΐστανται.el
dc.description.abstractΤο παρόν εκπαιδευτικό υλικό αφορά στη βελτίωση της δεξιότητας του προσανατολισμού στον πολίτη και είναι στοχευμένο στους προϊσταμένους/νες που συμμετέχουν στο σχετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που υλοποιείται από το Ινστιτούτο Εκπαίδευσης του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης. Στο περιεχόμενό του περιλαμβάνονται όλες οι κρίσιμες προϋποθέσεις για την ενίσχυση της δεξιότητας του προσανατολισμού στον πολίτη, προσαρμοσμένες στον ηγετικό ρόλο ενός/μιας προϊσταμένου/νης.el
dc.description.tableofcontentsΠΡΟΛΟΓΟΣ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ 6 ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (Ν. 4940/2022) - ΠΟΛΙΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ – ΚΩΔΙΚΑΣ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ – ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΘΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ - ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ «ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ»……………………………...…………….. 7 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1. ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (Ν. 4940/2022)…………........10 1.1 Οι βασικοί άξονες του νόμου (ν. 4940/2022) (Α΄ 112) «Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης, ρυθμίσεις για το ανθρώπινο δυναμικό του δημοσίου τομέα και άλλες διατάξεις». 10 1.2 Γιατί χρειαζόταν ένα νέο σύστημα στοχοθεσίας; 11 1.3 Διοίκηση μέσω Στόχων: Ποια είναι τα οφέλη; 12 1.4 Το Ενιαίο Πλαίσιο Δεξιοτήτων (άρθρα 3 - 4) 13 1.5 Το Νέο Πλαίσιο Στοχοθεσίας – Αξιολόγησης (Άρθρα 5 - 15) 16 1.6 Οι γενικές αρχές του νέου συστήματος αξιολόγησης (Άρθρο 8) 17 1.7 Η διαδικασία αξιολόγησης 18 1.8 Βασικές αρχές καθορισμού και επιμερισμού στόχων – Ροή στοχοθεσίας 19 1.9 Υπάλληλοι υψηλής απόδοσης και δυνατοτήτων (Άρθρο 13) 19 1.10 Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (Άρθρα 16 - 22) 19 1.11 Σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής υπαλλήλων (άρθρα 23 – 27) 20 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2. ΠΟΛΙΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ – ΚΩΔΙΚΑΣ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ – ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΘΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ……………………………………………………… 22 2.1 Πολιτοκεντρική δημόσια διοίκηση 22 2.2 Όροι ποιότητας στις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες 24 2.3 Κώδικας διοικητικής διαδικασίας (ν. 2690/1999) 30 2.4 Επικοινωνία με τους πολίτες 33 2.5 Ψηφιακή Διακυβέρνηση 39 2.6 Απλούστευση διαδικασιών 41 2.7 Διαμεσολαβητικοί και Ελεγκτικοί θεσμοί και μηχανισμοί 42 2.8 Κώδικας Ηθικής και Επαγγελματικής Συμπεριφοράς Υπαλλήλων του Δημοσίου Τομέα 44 2.9 Οδηγός Ορθής Διοικητικής Συμπεριφοράς 51 2.10 Ευρωπαϊκός Κώδικας Ορθής Διοικητικής Συμπεριφοράς 57 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ «ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ»………………………………………………………………………………….66 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ – ΠΗΓΕΣ 1ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ 68 ΕΝΟΤΗΤΑ 2. ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ – ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ - ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ / ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ «ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ»……………………73 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ – ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ………………………………………………………………...76 4.1 Ικανοποίηση του πολίτη 76 4.2 Διαφοροποίηση των αναγκών των πολιτών που ανήκουν σε ειδικές ή ευάλωτες και ευπαθείς ομάδες πληθυσμού (διαφορετικότητα) 79 4.3 Έννοια, διαδικασία, περιεχόμενο και αναγκαιότητα παρακίνησης στη νέα εποχή 82 4.4 Θεωρίες παρακίνησης και πεδία εφαρμογής: συνέπειες παρακίνησης του προσωπικού στη διοικητική πρακτική 98 4.5 Σύνδεση παρακίνησης, ικανοποίησης εργαζομένων και ποιοτικής εξυπηρέτησης πολίτη 116 4.6 Κίνητρα που επηρεάζουν την εργασιακή συμπεριφορά των υπαλλήλων: ο ρόλος της Προσωπικότητας στη διαμόρφωσή της 126 4.7 Παρακίνηση ατόμων και ομάδων: Συμπεριφορά ομάδων και συγκρούσεις - αξίες, στάσεις και αντιστάσεις στην αλλαγή 138 4.8 Αξιοποίηση περιβαλλοντικών δυνάμεων στην οργανωσιακή αλλαγή: παρακίνηση γενεών στην οργανωσιακή αλλαγή 148 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ / ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ «ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ»…………………………………………….156 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ – ΠΗΓΕΣ 2ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ 164 ΕΝΟΤΗΤΑ 3. Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΩΣ ΜΕΣΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ – ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΩΝ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ…………………………………………………………………………..................... 172 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6. Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΩΣ ΜΕΣΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ – ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΩΝ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ……………………………………………… 176 6.1 Πρακτικές μέτρησης αποτελεσμάτων και αξιολόγησης του βαθμού και της ποιότητας εξυπηρέτησης του πολίτη 176 6.2 Συστήματα, εργαλεία, μέθοδοι 184 6.3 Εμπειρικά δεδομένα - Έρευνες αξιολόγησης της ποιότητας των δημόσιων υπηρεσιών στην Ελλάδα…………………………………………………………………………………………...189 6.4 Η μεθοδολογία της εξισορροπημένης απόδοσης και η εφαρμογή της στο Δημόσιο: Εσωτερικές διεργασίες-Μάθηση και ανάπτυξη 196 6.5 Συστήματα Μέτρησης Επίδοσης στη Δημόσια Διοίκηση Διεθνώς 202 6.6 Κύκλος Ποιότητας Δημόσιων Οργανώσεων 203 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7. Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ……………………………………………………………………………………. 204 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ – ΠΗΓΕΣ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ 208 ΕΝΟΤΗΤΑ 4. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ………………………………………………………………..214 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ – ΠΗΓΕΣ 4ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ 227el
dc.format.extent227el
dc.language.isogrel
dc.publisherΕΚΔΔΑel
dc.subjectΕνιαίο πλαίσιο δεξιοτήτωνel
dc.subject.otherΑνάπτυξη ανθρώπινου δυναμικούel
dc.subject.otherΔεξιότητεςel
dc.titleΠροσανατολισμός στον πολίτη -2ο Επίπεδοel
dc.typeLearning Objectel
dc.rights.holderΕΚΔΔΑel
dc.subject.keywordsΑξιολόγησηel
dc.subject.keywordsΝ.4940/2022el
dc.subject.keywordsΣτοχοθεσίαel
dc.subject.lifeventΔικαιοσύνη, Πολιτεία και Δημόσια Διοίκησηel
dc.contributor.reviewerΒουλτσίδης, Παντελής-
dc.contributor.reviewerΝτίνου, Ελένη-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Εκπαιδευτικό Υλικό

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΟΡΙΣΤΙΚΟ.pdf3.22 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα