Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1027
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.rights.licenseΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή (CC BY-NC-SA)el
dc.contributor.advisorΕΚΔΔΑel
dc.contributor.authorΚαρανικόλα, Ζωή-
dc.contributor.authorΚαρακώστα, Νάντια-
dc.contributor.editorΚουγιού, Σαράντης-
dc.creatorΕΚΔΔΑ.ΙΤΕΚel
dc.date.accessioned2024-10-22T12:10:09Z-
dc.date.available2024-10-22T12:10:09Z-
dc.date.issued2024-10-
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/el
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1027-
dc.descriptionH παγκοσμιοποίηση και η διείσδυση της τεχνολογίας σε όλους τους τομείς ανθρώπινης διαβίωσης, επαναπροσδιορίζουν τις αντιλήψεις του σύγχρονου πολίτη, ο οποίος νιώθει μετέωρος ανάμεσα στην τοπική και παγκόσμια προοπτική, ενώ τα έθνη νοούνται πλέον ως «ενωμένα έθνη» ή ως «μια παγκόσμια κοινωνία» (Luhmann, 2019).el
dc.description.abstractΗ παγκοσμιοποίηση συνιστά μια αμφιλεγόμενη έννοια, καθώς άλλοτε θεωρείται ως κάτι θετικό που βοηθά το άτομο να αναπτυχθεί και να ανακαλύψει τις ελευθερίες του και άλλοτε ως κάτι αρνητικό που καταστρέφει τους πολιτισμούς, ομογενοποιεί τους ανθρώπους, αυξάνει τον αριθμό των φτωχών και δυστυχισμένων ανθρώπων (Bauman, 2004), ενώ ταυτόχρονα σημαντικοί προβληματισμοί εγείρονται σχετικά με την έννοια της κοινωνικής δικαιοσύνης, την επικράτηση της φτώχειας, την όξυνση των ανισοτήτων και του κοινωνικού αποκλεισμού, την προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των αξιών σε έναν κόσμο χωρίς σύνορα και γεωγραφικά όρια (Gaus, 2021).el
dc.description.tableofcontentsI. Εισαγωγή…………………………………………………..……………. σελ.4 II. Θεωρητικό μέρος a. Σύγχρονο συγκείμενο και αναγκαιότητα ανάπτυξης της παγκόσμιας ικανότητας …………………………………………………….. σελ. 6 b. Παγκόσμια ικανότητα: εννοιολογική αποσαφήνιση και βασικές διαστάσεις …………………………………………………….. σελ. 11 c. Μοντέλα και κλίμακες αξιολόγησης της παγκόσμιας ικανότητας ……. …………………………………………………………………..σελ. 14 d. Παγκόσμια ιδιότητα του πολίτη …………………………….. σελ. 17 e. Εκπαίδευση για την παγκόσμια ιδιότητα του πολίτη ………… σελ.20 f. Αποτελεσματική διδασκαλία για την παγκόσμια ικανότητα και πρακτικές ..…………………………………………………….. σελ. 25 III. Συμπεράσματα ………………………………………………………… σελ. 30 IV. Μεθοδολογικό μέρος ………………………………………………... σελ. 32 a. Μεθοδολογία έρευνας ……………………………………… σελ. 32 b. Συλλογή και ανάλυση δεδομένων ………………………….. σελ. 33 c. Ερευνητικά αποτελέσματα και συζήτηση ……………………σελ. 34 V. Συμπεράσματα ………………………………………………………. σελ. 42 VI. Βιβλιογραφία …………………………………………………………σελ. 44el
dc.format.extent44el
dc.language.isogrel
dc.subjectΑνθρώπινο δυναμικό και δημόσια διοίκησηel
dc.subject.otherΑνάπτυξη του ανθρώπινου κεφαλαίουel
dc.titleΕκπαίδευση για την παγκόσμια ιδιότητα του πολίτη και υπερδιαφοροποιημένα περιβάλλονταel
dc.typeΜελέτηel
dc.rights.holderΕΚΔΔΑel
dc.subject.keywordsΠαγκοσμιοποίησηel
dc.subject.lifeventΆνθρωποι, Κοινότητες και Διαβίωσηel
dc.contributor.reviewerΔασκαλάκη, Ελένη-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Mελέτες



Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα