Καλωσορίσατε
Το Ψηφιακό Αποθετήριο του ΕΚΔΔΑ είναι θεσμικά επιφορτισμένο με την συγκέντρωση, διαχείριση, και διάχυση της διοικητικής γνώσης, που παράγεται από τη λειτουργία της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης καθώς και από το ερευνητικό έργο που αναπτύσσεται από τους φορείς της Κεντρικής και Αποκεντρωμένης Διοίκησης καθώς και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
- Το αποθετήριό μας φιλοδοξεί να είναι σημείο αναφοράς και τεκμηρίωσης για τη δράση των δημοσίων φορέων και για κάθε πτυχή της δημόσιας πολιτικής στη χώρα μας...
- Εμπλουτίζεται διαρκώς με μελέτες, έρευνες, στοιχεία, δεδομένα και εκθέσεις που παράγονται από φορείς του Δημοσίου ή για λογαριασμό τους από άλλους φορείς
- Εμπλουτίζεται διαρκώς με στοιχεία που προέρχονται από εργαστήρια καινοτομίας, με το εκπαιδευτικό υλικό του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης, με τις εργασίες των σπουδαστών της ΕΣΔΔΑ.
- Συνδέεται με τη βιβλιοθήκη του ΕΚΔΔΑ
Ανοιχτό στους δημόσιους φορείς, στις επιχειρήσεις, στην ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα και σε κάθε μέλος της κοινωνίας που αναζητά τεκμηρίωση και πληροφόρηση για τη γνώση και την καινοτομία που παράγεται στα πλαίσια της ελληνικής δημόσιας διοίκησης.
Ανακαλύψτε τις δυνατότητες που προσφέρει το Ψηφιακό Αποθετήριο, επιλέγοντας το ρόλο του επισκέπτη, ή εγγραφείτε ως χρήστης ή καταθέτης.
Καλή περιήγηση!
https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/966
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.rights.license | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή (CC BY-NC-SA) | el |
dc.contributor.advisor | ΕΚΔΔΑ. ΙΤΕΚ | el |
dc.contributor.author | Λεβαντή, Δάφνη | - |
dc.contributor.author | Παπαδόπουλος, Θοδωρής | - |
dc.contributor.editor | Κουρτέσης, Αλέξανδρος | - |
dc.creator | ΕΚΔΔΑ | el |
dc.date.accessioned | 2022-10-05T05:35:47Z | - |
dc.date.available | 2022-10-05T05:35:47Z | - |
dc.date.issued | 2022-10 | - |
dc.identifier.uri | https://digitalrepository.ekdd.gr/ | el |
dc.identifier.uri | https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/966 | - |
dc.description | Στόχος της μελέτης είναι ο ανασχεδιασμός της διαδικασίας αξιολόγησης των επιμορφωτικών δράσεων του ΙΝΕΠ, η οποία διενεργείται από τους εκπαιδευόμενους/ες και τους εισηγητές/τριες τους. | el |
dc.description.abstract | Αντικείμενο της μελέτης είναι ο ανασχεδιασμός των διαδικασιών και των εργαλείων αξιολόγησης του ΙΝΕΠ, προκειμένου να υπηρετούν στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό τον στόχο της διαρκούς βελτίωσης της ποιότητας του παρεχόμενου επιμορφωτικού έργου. | el |
dc.description.tableofcontents | Περίληψη 1 Συντομογραφίες/αρκτικόλεξα 2 Περιεχόμενα 3 Εισαγωγή 1 1. Μεθοδολογική Προσέγγιση 4 1.1 Ποιοτική Έρευνα 4 1.2 Ποσοτική Έρευνα 4 1.2.1 Δομημένα ανώνυμα ερωτηματολόγια 4 1.2.2 Δευτερογενής ανάλυση υπαρχόντων ερωτηματολογίων αξιολόγησης 6 2. Θεωρητικό πλαίσιο περί αξιολόγησης 8 3. Υφιστάμενη κατάσταση 10 3.1 Πλαίσιο αξιολόγησης επιμορφωτικού έργου ΙΝΕΠ 13 3.2 Ερωτηματολόγια αξιολόγησης προγραμμάτων ΙΝΕΠ 14 3.2.1 Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης συμμετεχόντων 15 3.2.2 Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης εισηγητών/τριών 17 3.3 Αξιοποίηση αποτελεσμάτων αξιολόγησης επιμορφωτικών δράσεων 19 4. Πορίσματα έρευνας 22 4.1. Αποτελέσματα έρευνας σχετικά με την υπάρχουσα διαδικασία αξιολόγησης επιμορφωτικών δράσεων του ΙΝΕΠ 23 4.1.1 - Ανάλυση απαντήσεων συμμετεχόντων/ουσών 23 4.1.2 - Ανάλυση απαντήσεων εισηγητών/τριών 29 4.1.3 Προκαταρκτικά Συμπεράσματα 34 4.2 Ανάλυση απαντήσεων υφιστάμενων ερωτηματολογίων αξιολόγησης ΙΝΕΠ 35 4.2.1 Ερωτηματολόγια συμμετεχόντων/ουσών 35 4.2.1.1 Βασικά στατιστικά στοιχεία 35 4.2.1.2 Ανάλυση Βασικών Παραγόντων Επιρροής 37 4.2.2 Ερωτηματολόγια Εισηγητών 41 4.3 Πορίσματα μελέτης από συνεντεύξεις 42 4.3.1 Αναγκαιότητα επικαιροποίησης των ερωτηματολογίων 42 4.3.2 Υποχρεωτικότητα αξιολόγησης 43 4.3.3 Αναγκαιότητα βελτίωσης της διαδικασίας αξιοποίησης των αποτελεσμάτων αξιολόγησης 44 4.3.4 Κρισιμότητα μέσου όρου αξιολόγησης εισηγητών/τριών 45 5. Καλές Πρακτικές 47 6. Προτάσεις μελέτης 53 6.1 Προτάσεις ανασχεδιασμού της διαδικασίας αξιολόγησης 53 6.1.1 Βελτίωση επί της διαδικασίας/μέσου 53 6.1.2 Προσαρμογή σε τυπολογία δράσεων, μέσου υλοποίησης της επιμόρφωσης και ρόλου εισηγητών 55 6.1.3 Βελτίωση της ποιότητας της ανατροφοδότησης 57 6.1.4 Βελτίωση αξιοποίησης αποτελεσμάτων αξιολόγησης για την ποιοτικότερη υλοποίηση του προγράμματος ή τον ανασχεδιασμό του 61 6.2 Προτεινόμενα Ερωτηματολόγια 64 6.2.1. Ερωτηματολόγιο συμμετεχόντων/ουσών 64 6.2.2. Ερωτηματολόγιο εισηγητών/τριών 71 7. Επίλογος 73 8. Παραρτήματα 74 8. Παράρτημα Α - Υφιστάμενα Ερωτηματολόγια Αξιολόγησης ΙΝΕΠ 74 8. Παράρτημα Β - Ερωτηματολόγια μελέτης σχετικά με την υπάρχουσα διαδικασία αξιολόγησης επιμορφωτικών προγραμμάτων του ΙΝΕΠ 83 8. Παράρτημα Γ - Ερωτήσεις Συνεντεύξεων με στελέχη ΕΚΔΔΑ 95 9. Βιβλιογραφία 96 | el |
dc.format.extent | 97 | el |
dc.language.iso | gr | el |
dc.subject | Ανθρώπινο δυναμικό | el |
dc.subject.other | Δημόσια Διοίκηση | el |
dc.title | Ανασχεδιασμός αξιολόγησης από τους συμμετέχοντες στα επιμορφωτικά προγράμματα συνεχιζόμενης κατάρτισης του ΙΝΕΠ | el |
dc.type | Μελέτη | el |
dc.rights.holder | ΕΚΔΔΑ | el |
dc.subject.keywords | Ποιοτική Έρευνα | el |
dc.subject.keywords | Δομημένα ανώνυμα ερωτηματολόγια | el |
dc.subject.keywords | Αξιολόγηση επιμορφωτικών δράσεων | el |
dc.subject.keywords | Διδακτικό προσωπικό | el |
dc.subject.keywords | Εκπαιδευτικές συνιστώσες | el |
dc.subject.lifevent | Εκπαίδευση και Έρευνα | el |
dc.contributor.reviewer | Παπαδόπουλος, Θοδωρής | - |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Mελέτες |
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Τελικό Παραδοτέο Μελέτης Μ6 2021 για τον Ανασχεδιασμού Αξιολόγησης Επιμόρφωσης.pdf | 5.93 MB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα