Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/897
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributorΚωτσόπουλος, Γεώργιος-
dc.date2018-
dc.date.accessioned2020-10-25T17:02:35Z-
dc.date.available2020-10-25T17:02:35Z-
dc.identifierhttp://repositoryesdda.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/197-
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/897-
dc.descriptionΚατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών παρατηρείται παγκοσμίως ραγδαία ανάπτυξη στον τομέα των υπηρεσιών, ο οποίος αποτελεί τόσο τον πυρήνα οικονομικής δραστηριότητας των κοινωνιών όσο και κομβικό σημείο διασύνδεσης των διαφορετικών επιπέδων της. Για τον λόγο αυτό, καθίσταται επιτακτική η ανάγκη του επανασχεδιασμού τους από την διοίκηση με σκοπό την βελτιστοποίηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Αν και ο προσδιορισμός της έννοιας της ποιότητας παραμένει δύσκολο εγχείρημα, καθώς η ίδια η έννοια είναι πολυδιάστατη και οι θεωρητικές προσεγγίσεις αυτής χαρακτηρίζονται από ετερογένεια, στην περίπτωση των υπηρεσιών υγείας το εννοιολογικό της περιεχόμενο επικεντρώνεται στην παροχή της βέλτιστης δυνατής περίθαλψης, που είναι διαθέσιμη για τον ασθενή. Κεντρικό ρόλο στον επανασχεδιασμό της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας διαδραματίζει η αξιολόγηση ποιότητας των νοσοκομειακών μονάδων, μέσω της ανάπτυξης θεωρητικών μοντέλων που στοχεύουν στην ικανοποίηση του χρήστη. Τα μοντέλα αξιολόγησης της ποιότητας υπηρεσιών εμφανίστηκαν περί τα τέλη της δεκαετίας του 1970, μέσα από πολυάριθμες μελέτες που πρότειναν έννοιες και λειτουργίες για την συστηματοποίηση των ποιοτικών υπηρεσιών, εστιάζοντας κυρίως στις προσδοκίες του χρήστη για την υπηρεσία και την μετέπειτα αντιλαμβανόμενη ποιότητά τους. Στο πλαίσιο της παρούσας μελέτης, αναλύονται κατά σειρά τα εξής μοντέλα αξιολόγησης: το Servqual και η πιο γνωστή εναλλακτική του το Servperf, καθώς επίσης το μοντέλο διάψευσης προσδοκιών του Oliver, το συνδυαστικό μοντέλο αντιλαμβανόμενης ποιότητας υπηρεσιών, το μοντέλο του Grönroos, το μοντέλο του Kano, το μοντέλο ικανοποίησης του Fornell και τέλος, το μοντέλο Patientqual. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αναδειχθούν οι βασικότερες διαστάσεις των σημαντικότερων αυτών μοντέλων, έτσι όπως παρουσιάζονται από τη διεθνή βιβλιογραφία, και η συγκριτική παρουσίαση και αποτίμηση τους-
dc.formatapplication/pdf-
dc.languagegr-
dc.subjectΠολιτικές Επιστήμες-Πολιτική και Διακυβέρνηση-
dc.subjectΔημόσια Διοίκηση-
dc.titleΜοντέλα Αξιολόγησης Νοσηλευτικών Μονάδων-
dc.typeWorking Paper-
dc.pedioΠολιτικές Επιστήμες και Διοίκηση-
dc.sxoli1-
dc.seira25-
dc.keywordsΠοιότητα Υπηρεσιών-
dc.keywordsΜοντέλα αξιολόγησης-
dc.keywordsΙκανοποίηση-
dc.keywordsΔείκτες Ποιότητας-
dc.keywordsΕυρωπαικός Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών-
dc.keywordsΣύστημα Υγείας-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Τελικές Εργασίες Σπουδαστών Ε.Σ.Δ.Δ.Α.

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Δεν υπάρχουν αρχεία συσχετισμένα με αυτό το τεκμήριο


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα