Καλωσορίσατε
Το Ψηφιακό Αποθετήριο του ΕΚΔΔΑ είναι θεσμικά επιφορτισμένο με την συγκέντρωση, διαχείριση, και διάχυση της διοικητικής γνώσης, που παράγεται από τη λειτουργία της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης καθώς και από το ερευνητικό έργο που αναπτύσσεται από τους φορείς της Κεντρικής και Αποκεντρωμένης Διοίκησης καθώς και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
- Το αποθετήριό μας φιλοδοξεί να είναι σημείο αναφοράς και τεκμηρίωσης για τη δράση των δημοσίων φορέων και για κάθε πτυχή της δημόσιας πολιτικής στη χώρα μας...
- Εμπλουτίζεται διαρκώς με μελέτες, έρευνες, στοιχεία, δεδομένα και εκθέσεις που παράγονται από φορείς του Δημοσίου ή για λογαριασμό τους από άλλους φορείς
- Εμπλουτίζεται διαρκώς με στοιχεία που προέρχονται από εργαστήρια καινοτομίας, με το εκπαιδευτικό υλικό του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης, με τις εργασίες των σπουδαστών της ΕΣΔΔΑ.
- Συνδέεται με τη βιβλιοθήκη του ΕΚΔΔΑ
Ανοιχτό στους δημόσιους φορείς, στις επιχειρήσεις, στην ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα και σε κάθε μέλος της κοινωνίας που αναζητά τεκμηρίωση και πληροφόρηση για τη γνώση και την καινοτομία που παράγεται στα πλαίσια της ελληνικής δημόσιας διοίκησης.
Ανακαλύψτε τις δυνατότητες που προσφέρει το Ψηφιακό Αποθετήριο, επιλέγοντας το ρόλο του επισκέπτη, ή εγγραφείτε ως χρήστης ή καταθέτης.
Καλή περιήγηση!
https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/163
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.rights.license | Αναφορά Δημιουργού(CC BY) | el |
dc.contributor.advisor | Τμήμα Διαρκούς Επιμόρφωσης Τεχνικών Παραγωγής Δημοσίων Έργων, Υποστήριξης Εκπαίδευσης & Παραγωγής Προγραμμάτων Εκπαίδευσης | el |
dc.contributor.author | Παπακώστα, Κλεοπάτρα | - |
dc.contributor.editor | Σιδηρόπουλος, Νίκος | - |
dc.creator | Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων | el |
dc.date.accessioned | 2019-12-17T09:38:30Z | - |
dc.date.available | 2019-12-17T09:38:30Z | - |
dc.date.issued | 2014-02 | - |
dc.identifier.uri | https://hosting36.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/163 | - |
dc.description.abstract | Για τον προγραμματισμό των νέων εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τη διετία 2014-2015 σχεδιάστηκε η εκπόνηση της παρούσας μελέτης ανίχνευσης εκπαιδευτικών αναγκών των στελεχών των Διευθύνσεων, Ε.Υ.Δ.Ε, Ανεξαρτήτων Τμημάτων και Εποπτευόμενων Φορέων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων. Η μελέτη στηρίζεται σε στοιχεία που προέκυψαν από ατομικά ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν από τα στελέχη της Γ.Γ.Δ.Ε. και από ερωτηματολόγια πουανίχνευσαν τις εκπαιδευτικές ανάγκες στο επίπεδο της μικρότερης οργανικής μονάδας (Τμήματος) και συμπληρώθηκαν από τους Προϊσταμένους των Τμημάτων της Γ.Γ.Δ.Ε. Συλλέχθηκαν συνολικά 345 ατομικά ερωτηματολόγια και 94 ερωτηματολόγια Τμημάτων. Με την κατάρτιση των ερωτηματολογίων επιδιώχθηκε να ανιχνευθεί η δημοφιλέστερη πρώτη προτεραιότητα επιμόρφωσης μεταξύ 33 προτεινόμενων εκπαιδευτικών θεμάτων. Πέρα από τη σαφή επιλογή της πρώτης προτεραιότητας, θεωρήθηκε ιδιαίτερα σημαντικό να αποτυπωθεί η συμβολή της δεύτερης, τρίτης, τέταρτης, πέμπτης, έκτης, έβδομης, όγδοης, ένατης, και δέκατης προτεραιότητας στη διαμόρφωση του καταλόγου των εκπαιδευτικών θεμάτων. Αποφασίστηκε η δημιουργία δύο συνθετικών δεικτών: (α) του συνθετικού δείκτη που προκύπτει από τη σύνθεση των 5 πρώτων προτεραιοτήτων και (β) του συνθετικού δείκτη που προκύπτει από τη σύνθεση των 10 πρώτων προτεραιοτήτων. Από τη σύγκριση των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από τη στατιστική επεξεργασία των ατομικών ερωτηματολογίων και των ερωτηματολογίων Τμημάτων, προκύπτει μια αξιοσημείωτη ταύτιση των εκπαιδευτικών θεμάτων που ιεραρχούνται στις πρώτες θέσεις προτεραιότητας. Συνθέτοντας τους πίνακες: (α) της δημοφιλέστερης πρώτης προτεραιότητας επιμόρφωσης, από την επεξεργασία των ατομικών ερωτηματολογίων και ερωτηματολογίων Τμημάτων, (β) των συνθετικών δεικτών που προκύπτουν από τη σύνθεση των 5 πρώτων προτεραιοτήτων, από την επεξεργασία των ατομικών ερωτηματολογίων και ερωτηματολογίων Τμημάτων, και (γ) των συνθετικών δεικτών που προκύπτουν από τη σύνθεση των 10 πρώτων προτεραιοτήτων, με την επεξεργασία των ατομικών ερωτηματολογίων και ερωτηματολογίων Τμημάτων προκύπτει ο τελικός συνθετικός πίνακας θεμάτων επιμόρφωσης. Με βάση τον τελικό συνθετικό πίνακα θεμάτων επιμόρφωσης, προτείνονται 19 εκπαιδευτικά προγράμματα για να υλοποιηθούν τη διετία 2014-2015. Ο πίνακας με τα 19 εκπαιδευτικά προγράμματα, αποτελεί τον «οδηγό» για τις δράσεις επιμόρφωσης εκπαίδευσης την διετία 2014-2015. Τα εκπαιδευτικά προγράμματα είναι απόλυτα εστιασμένα στις ανάγκες της Γ.Γ.Δ.Ε και των εποπτευόμενων φορέων της με παραδείγματα κι εφαρμογές δημοσίων έργων αρμοδιότητας των οργανικών μονάδων τους. | el |
dc.description.tableofcontents | Περίληψη ................................................................................................................................... 3 1. Εισαγωγή ............................................................................................................................... 5 2. Μεθοδολογία ........................................................................................................................ 6 2.1. Εργαλεία ανίχνευσης εκπαιδευτικών αναγκών που χρησιμοποιήθηκαν ...................... 6 2.2. Η σύνθεση των ερωτηματολογίων ................................................................................ 6 2.2.1 Το ατομικό ερωτηματολόγιο………………………………………………………………………6 2.2.2 Το ερωτηματολόγιο Τμήματος……………………………………………………………………8 2.3. Αποστολή ερωτηματολογίων, συλλογή και επεξεργασία των απαντήσεων ............. 8 3. Αποτελέσματα ..................................................................................................................... 10 3.1. Βαθμός ανταπόκρισης (response rate) ........................................................................ 10 3.2. Στατιστική επεξεργασία ερωτηματολογίων ................................................................. 11 3.2.1. Τα ατομικά ερωτηματολόγια…………………………………………………………………..11 3.2.2. Τα ερωτηματολόγια Τμημάτων……………………………………………………………….31 4. Συμπεράσματα - Προτάσεις ................................................................................................ 54 4.1. Θεματολογία σεμιναρίων επιμόρφωσης .................................................................... 54 4.2. Εισηγητές και Εισηγήσεις ............................................................................................. 65 4.3. Υποδομές κι εκπαιδευτικό υλικό ................................................................................. 65 4.4. Αξιολόγηση σεμιναρίου και πιστοποίηση των εκπαιδευομένων ................................ 66 4.5. Κόστος υλοποίησης ...................................................................................................... 66 παράρτημα 1 Το ατομικό ερωτηματολόγιο ........................................................................... 68 παράρτημα 2 Πίνακας Εκπαιδευτικών Θεμάτων .................................................................. 71 παράρτημα 3 Το ερωτηματολόγιο Τμήματος ....................................................................... 85 | el |
dc.format.extent | 86 | el |
dc.language.iso | gr | el |
dc.subject | Θεματική Ταξινόμηση::Δημόσια Διοίκηση | el |
dc.subject.other | Θεματική Ταξινόμηση::Εκπαίδευση | el |
dc.title | Μελέτη Ανίχνευσης Εκπαιδευτικών Αναγκών, για τη διετία 2014 – 2015, των στελεχών των Διευθύνσεων, Ε.Υ.Δ.Ε, Ανεξαρτήτων Τμημάτων και Εποπτευόμενων Φορέων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων του ΥΠ.Υ.ΜΕ.ΔΙ. | el |
dc.type | Μελέτη | el |
dc.rights.holder | Γενική Γραμματείας Δημοσίων Έργων | el |
dc.subject.keywords | ανίχνευση εκπαιδευτικών αναγκών | el |
dc.subject.keywords | response rate | el |
dc.subject.keywords | σεμινάρια επιμόρφωσης | el |
dc.subject.keywords | εκπαιδευτικά προγράμματα | el |
dc.subject.lifevent | Δικαιοσύνη, Πολιτεία και Δημόσια Διοίκηση | el |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Mελέτες |
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Anixneusi_ekpaideutikon_anagkon_ggde.pdf | 439.82 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα